Malditos
Water
Etter at familiens samfunn får en utkastelsesordre, danner Sara en farlig allianse med sin savnede ektemann Miguels svorne fiende.
The Curse
Når Miguels elskede hellige statuett dukker opp igjen, må Sara og Tony dempe gruppens frykt for hva det betyr for deres savnede patriark.
Når Tony stadig setter familien i fare med sine skjødesløse avgjørelser, må Jo trå til og handle på egen hånd.
Jo avdekker Tonys dypeste hemmelighet, noe som tærer på det allerede tynnslitte båndet mellom brødrene.