Marvel Rising: Initiation
Mens hun jakter på forbryteren som var ansvarlig for bestevennens død, blir Ghost-Spider feilaktig anklaget for forbrytelsen av både SHIELD og NYPD. Mens hun er på rømmen, må Ghost-Spider bevise at hun er uskyldig mens hun kjemper mot Ms. Marvel og Squirrel Girl.
Mens Gwen Stacy (Ghost-Spider) bearbeider tapet av vennen sin, fortsetter hun å lete etter den ansvarlige mens hun også prøver å holde masken med vennene og de andre i bandet.
Bestevennene Ms. Marvel og Squirrel Girl slår seg sammen for å ta en superhelt som påstås å ha blitt til borgerverner: Ghost-Spider!
Når Squirrel Girl og Ms. Marvel endelig konfronterer Ghost-Spider, oppdager de at denne "superskurken" er mer enn det ser ut til.
Ghost-Spider får endelig en sjanse til å fortelle sin side når hun fanges av Squirrel Girl og Ms. Marvel, men er det nok til å overbevise dem om at hun er uskyldig?
Ghost-Spiders flukt fra loven tar endelig slutt når hun fanges av SHIELD-agentene Patriot og Quake, men alt forandrer seg når den sanne identiteten hennes avsløres.