Agent Carter
Bridge and Tunnel
Howard Starks dødeligste våpen har falt i fiendens hender, og kun agent Carter kan få dem tilbake. Men kan hun gjøre det før hun oppdages av SSR-direktør Dooley og agent Thompson?
Agent Carter nærmer seg Howard Starks stjålne teknologi, men Peggys hemmelige oppdrag kan rakne når SSR arresterer Jarvis og en hemmelighet avsløres.
Peggy kan være i mer trøbbel enn vanligvis når rømlingen Howard Stark plutselig returnerer av mystiske årsaker. Direktør Dooley følger et nytt spor helt til Europa som truer Peggys fremtid ved SSR.
Peggy får endelig et oppdrag, og ber sin betrodde Howling Commandos-gruppe om forsterkninger. Men skalkeskjulet hennes er i fare når SSR-direktør Dooley også sender agent Thompson med henne.
Peggy oppdager den sjokkerende sannheten om Leviathan, men innser ikke at fiendene hennes er nærere enn hun forestilte seg. Souza er like ved å bekrefte sannheten om Peggy, og kan vekke SSRs mistenksomhet.