McCartney 3,2,1
Paul McCartney setter seg ned til en sjelden, inngående samtale med den legendariske produsenten Rick Rubin for å diskutere sitt banebrytende arbeid med The Beatles, den emblematiske 70-talls-arenarocken til Wings og sine 50 år som soloartist. I denne seks episoder lange serien som utforsker musikk og kreativitet på en unik og avslørende måte, kan du bli med Paul og Rick i en intim diskusjon om låtskrivingspåvirkning og personlige forhold som informerte de ikoniske sangene som har vært lydsporet til livene våre.
Paul McCartney deler historier fra de tidlige dagene og kaster lys på vennskapet med John Lennon og George Harrison. Det å ta imot en utenforstående musiker i studio påvirker en av Beatles' mest berømte sanger.
Paul McCartney snakker om sin unike tilnærming til komposisjon, om påvirkningen fra Bach til Fela Kuti og om noe av det nyskapende som gjorde musikken hans helt unik.
Paul McCartney hyller noen av artistene som påvirket Beatles. Han snakker om bandets tur til India og utvidelsen av Beatles' musikk og bevissthet.
Paul McCartney snakker om å finne plassen sin i bandet og utviklingen av Beatles' sound og identitet. Episoden fokuserer også på noen av McCartneys ikoniske bidrag til bandet.
Paul McCartney og Rick Rubin snakker om McCartneys utvikling innen låtskriving, hans kreative partnerskap med John Lennon og utviklingen hans som soloartist.