Medina: Min historie
Medina har hatt en imponerende karriere, men hvem er hun egentlig - som musiker, kjæreste, datter, søster og mor?
Karrieren går godt, men Medina føler seg sjikanert av pressen. Da hun blir kjæreste med Christopher, tar det helt av og kulminerer i en episode der Medina overfaller en journalist.
Stress, angst og bombetrusler får Medina til å kollapse foran fullsatte plener i Tivoli. Fansen betyr mye for henne, men dessverre bikker det over for noen få, og en fan bli til stalker. Medina føler seg ikke trygg noe sted.
Medina og Malo møter hverandre i et bryllup, men lykken forstyrres av en ny stalker. Medinas stress truer det lille barnet hun har i magen.
Medina og Malo planlegger bryllup, og Medina er glad og gravid igjen, men hun er spent på pressens reaksjon. Hun prøver å passe på seg selv, så hun ikke aborterer igjen.
Mens Medinas mage vokser, spøker stalkeren fortsatt. Politiet gjør sitt beste for å stoppe henne, men det er vanskelig. Medina har angst når hun opptrer, og gjør alt hun kan for å motarbeide angsten.