Messyness
I en splitter ny episode av 'Messyness' blir Nicole "Snooki," Tori Spelling, Adam Rippon og Teddy Ray helt oppslukt i 'Dansetranse', blir vitner til ekteskapelige uhell hos 'Uturbruder' og opplever mannlige sammenbrudd med 'Kræsjmenn'.