Myllerdalsposten
Musikalen BURT!; Søndag ingen morodag
Angus får tilbake Burt fra gjenvinningskongen. Angus ber Parker og Russell om å dra.
Parker hjelper Lily med å få en oppfinnelse under kontroll; Angus går tilbake til å være et barn.