T.O.T.S
Pingvinen Pip og flamingoen Freddy fikk nettopp verdens beste jobb… de er Junior Flyvere hos SMÅTT, Småtassenes Transporttjeneste, der de skal levere søte baby-dyr til sine mødre og fedre. Som første ikke-stork leveringstjeneste, har disse to fjærkledde vennene mye å lære, men med Pips hjerne og Freddys hjerte, vil de bevise at det ikke handler om hva slags vinger du har, men om hva som er under dem.