Nightmare Next Door
Karin Strom blir funnet kvalt i sitt hjem i North Salt Lake. Etterforskerne har en mistenkt, men ikke nok beviser til domfellelse. Det vil ta 26 år å løse saken, og avsløringen av den ekte morderen overrasker alle.