Minx
«Minx» er satt til Los Angeles på 1970-tallet og handler om Joyce (Ophelia Lovibond), en målbevisst, ung feminist som slår seg sammen med en tvilsom forlegger (Jake Johnson) for å skape det første erotiske magasinet for kvinner.