Monarch
Mens Nicky forbereder seg på å opptre på "Queens of Country"-konserten, får hun vite om Clives affære og er fast bestemt på hevn.
Nicky tar en dristig beslutning mens hun haster for å finne en ny sang å fremføre på Roman Family Rodeo. I mellomtiden blir Albie signert av en ny manager, noe som gjør Luke sint.
Familien Roman jobber videre med sin tradisjonelle julespesial. Clive utpresser Nicky, og Nickys publisist presser henne til å gå offentlig ut med romansen hennes med Wade.
Familien Roman venter på nyheter om nominasjonene mens Nicky og Luke møter distriktsadvokat Tripp DeWitt. I mellomtiden fordyper Luke seg i Jamies fortid.