Moon Girl og Devil Dinosaur
Marvel's Moon Girl og Devil Dinosaur er basert på Marvels populære tegneserie. Den følger eventyrene til det 13 år gamle supergeniet Lunella Lafayette og hennes T-Rex på ti tonn, Devil Dinosaur. Etter at Lunella ved et uhell bringer Devil Dinosaur inn i dagens New York City, jobber duoen sammen for å beskytte byens Lower East Side mot fare.
Når Lunella finner en stygg kommentar på sin Moon Girl sosiale medieside, prøver hun å finne nett-trollet som ødelegger livet hennes.
Når Lunella skal drifte banen en kveld, går hun med på Caseys bli-rik-i-en-fei-svindel, noe som truer Moon Girl sitt rykte og familien sin kjære forretning.
Når Lunella taper et parti sjakk mot en superdatamaskin, driver hennes besettelse med å vinne den frustrerte datamaskinen til å programmere alle enheter på skolen til å angripe henne.
Når Lunella lager et kjemikalie for å forandre håret sitt, gjør hun ved et uhell hårmanken sin til en hevnlysten skurk som sverger å ødelegge henne.