Moonshine
Moonshine arrangerer piratbryllup, og plutselig forsvinner brudeparet. Daniel kommer til byen og vil satse alt på Lidia og barna, men er hun klar for det? Rhian har sitt livs beste sex, med en elsker som bærer på en hemmelighet.