Mortified
Taylor's DNA
Taylor decides to have her parents' DNA tested because she does not believe they are her real parents.
Taylor's mother is creating a nude sculpture of herself for a very public art competition.
Taylor fights her materialistic desires after she throws all her possessions away in pursuit of true happiness.