Mosaic
Meet Olivia Lake
Den feirede barnebokforfatteren Olivia Lake blir venner med Joel, en aspirerende kunstner, og finner tonen med Eric, en svindler.
Erics søster, Petra, spør ut politiet om Olivia-saken og drar sørover for å be Joel om hjelp.
Joel vurderer alternativene sine når bevisene mot ham øker. Eric forfølges av nye anklager.