Mr. Bride, My Darling
Hayami Honoka (Haru) is a seemingly perfect employee at a leading consumer electronics firm. She keeps her workspace immaculately organized and her reputation as a perfectionist has earned her enormous respect among her colleagues. However, at home, she’s a total slob! When her clean-freak coworker Chihiro Yamamoto (Mahiro Takasugi) discovers Hayami’s “dirty” secret, he’s horrified. But instead of causing trouble for Hayami, he offers to help fix the problem, putting his cleaning skills to work in her filthy house! Chihiro proves incredibly competent, and Hayami is so impressed with his work that she asks him to move in and take full responsibility for tidying the house. But will this unusual arrangement send these two co-workers on the road to romance? This 2023 Japanese drama, based on the manga of the same name by Shiba Natsumi, was directed by Joho Hidenori.