Mr. Queen: The Secret
The hilarious antics in the Mr. Queen universe continue in this collection of cut-for-time scenes, including an extended look at the first encounter between modern chef-turned-Joseon queen So Yong (Shin Hae Sun) and King Cheol Jong (Kim Jung Hyun), the humorously competitive relationship between So Yong's cousin Byeong In (Na In Woo) and Prince Yeong Pyeong (Yoo Min Kyu), Lady Choi's (Cha Chung Hwa)'s quest to uncover Lady Hwa Jin’s (Seol In Ah) secret hobby, and more. This is a follow-up to the 2020 South Korean historical fantasy comedy series "Mr. Queen" directed by Yoon Sung Sik.