Bugging Out!
Bugging Out er en spennende ny vri på det populære skøyerstrek-serieformatet der hverdagslige tekniske duppeditter vender seg mot sine intetanende brukere. Rob Anderson og Traci Stumpf er vertene for dette "skjult kamera"-showet.