My Murder Story
Vi følger dem som lever med konsekvensene av et drap når de prøver å avdekke sannheten blant uventede og skremmende hemmeligheter om de kjære de har mistet.
The Devil's Angels
Vi ser på situasjonen til etterlatte etter drapsofre: hvordan de prøver å finne sannheten, og samtidig oppdager hemmelige og foruroligende sider ved menneskene de har mistet.