Naming the Dead
Det finnes 50 000 uidentifiserte lik i USA. Vi følger DNA Doe Project, som driver genetisk forskning og samarbeider med politiet for å løse uoppklarte saker. De forsøker å navngi de uidentifiserte likene og gi et svar til familiene deres.
Haikeren
Seriemorderen Larry Eyler tilsto drap på mer enn 20 menn på 1980-tallet, men mange av ofrene hans ble aldri identifisert. DNA Dope Project forsøker å identifisere et av de siste ukjente ofrene, for å bringe ham hjem til familien sin.
I 38 år har identiteten til et drapsoffer i Texas vært et mysterium. Etterforsker David Turner samarbeider med DNA Doe Project i håp om å løse saken.
Bryan Johnsons første sak som etterforsker i 2020 var et drap. En mann ble funnet i nærheten av en oljebrønn i Stark County, Ohio. Fire år senere har han ennå ikke funnet navnet på offeret, og ber DNA Doe Project om hjelp.
I 28 år lå saken om en ung mann som ble brent levende, på hyllen hos politiet i Atlanta. Nå samarbeider etterforskere med DNA Doe Project for å identifisere mannen for familien hans.