The Forgotten West Memphis Three
Bob undersøker sakens sensasjonelle teorier, utvikler profier på de antatte gjerningsmennene, og søker tillatelse for ny DNA-testing av de tre dømte tenåringsguttene, kalt «West Memphis Three».