Martine
I 2008 blir den 23 år gamle norske studenten Martine Vik Magnussen funnet drept i et fasjonabelt boligområde i London.
Odd Petter Magnussen fortsetter å kjempe sin datters sak, og 2010 blir starten på en rekke møter mellom representanter for Martines familie og den mistenkte Farouk Abdulhak.
Tirsdag 8. mars 2022 blir en kvinne i 60-årene arrestert i London, mistenkt for å ha hjulpet Farouk Abdulhak.