Operasjon Lost Boy
15 år gamle Martin ringer til politiet i Bergen. Det fører til en internasjonal jakt på et nettverk av overgripere. Denne serien viser innsiden av politijakten.
Fragmenter
Etterforskningen av den norske politimannen som er mistenkt for grove overgrep går sakte fremover. Et gjennombrudd peker mot en adresse i Milano. Italiensk politi må overtales til å gå til aksjon.
Etter razziaen i Italia blir det klart for norsk politi at denne saken er større og mer alvorlig enn de hadde trodd. Digitale spor fører til Romania. Hva kan ofrene fortelle om det de har opplevd?
Sammen med amerikansk politi og FBI planlegges en aksjon mot et hus i Hollywood. De avdekker et nettverk ingen visste eksisterte. Det blir en intens jakt på overgripere i USA og flere land.