Next Gen NYC
Welcome to New York
Ariana søker en ny start i New York med kjæresten Hudson. Brooks har en moteshoot med moren Meredith – og misliker Charlies flørt med søsteren Chloe.
Brooks prøver å knytte bånd til Seth, men det blir mer grilling enn hygge. Charlies familielunsj tar en brå vending når morens kjæreste røper for mye.
Charlies unnskyldning går skeis når han hinter til følelser for en i gjengen. Ariana og Hudson får drømmeleiligheten. Brooks får en diagnose av faren.
Brooks når bristepunktet mens han styler Meredith. Ava skaper drama på festen, og Charlie stikker av fra regningen, noe som rammer Hudson og Riley.