North Shore
Australske og britiske etterforskere slår seg sammen for å etterforske et drap, og avdekker underveis en internasjonal konspirasjon med politiske konsekvenser, kombinert med kulturelle konflikter.
Abigail kommer med en offentlig appell og får pressen på sin side. Max sitt forsøk på å overtale Meg slår feil, og saken gir flere spørsmål enn svar.
Abigail og Simon gjør alt klart til å få liket av Sophie sendt hjem. Bevis fra en anonym informant avslører et drapsmotiv.
Abigail er under stadig mer press for å fullføre handelsavtalen, og et gjennombrudd i saken fyller et viktig hull i tidslinjen.