The Holiday
Fire familier samles for å tilbringe en drømmeferie på Malta. Men når Kate mistenker at mannen hennes skjuler en mørk hemmelighet, innser hun alt for sent at det står langt mer på spill enn hun noen gang hadde forestilt seg.
Det er fortsatt en anspent atmosfære i villaen. Izzy advarer Kate om å være forsiktig når hun lufter sine mistanker om Sean. Lucy anklager Alistair for å ta bilder av henne i all hemmelighet.
Jenny forsvarer Jake når det blir reist mistanker mot ham etter det nylige dødsfallet. Til slutt krever Kate at Sean avslører hvem han har en affære med.