Riviera
Villa Carmella
Kona til en styrtrik bankmann avdekker sannheten om den overdådige livsstilen deres.
Faussaires
Georgina blir konfrontert av en politimann som mistenker Constantine for hvitvasking, og blir stadig mer overbevist om at ektemannen er i live. Samtidig ser Irina etter nye investorer for å redde eksmannens bank fra kollaps.
Georgina klarer endelig å bane seg vei inn til Constantines hemmelige rom, og blir forbauset over innholdet. Christos får utventet hjelp når han prøver å betale spillegjeld, og Irina planlegger den årlige veldedighetsgallaen.