Close To Me
Jo sliter med symptomene etter hjerneskaden og søker hjelp hos en støttegruppe, der hun får en ny venn. Rob innrømmer noe han skammer seg over, og flere familiehemmeligheter kommer frem i lyset.
Jo forsvinner sammen med faren, helt til et begravet barndomstraume dukker opp igjen og tvinger henne hjem for å konfrontere Rob.