Operation Undercover
Oxford, Alabama
Politiet vil felle en antatt fentanylsmugler kjent for å bære ulovlige våpen, og en mistenkt med angivelige forbindelser til metamfetaminleverandører.
Politispanere prøver å avsløre mistenkte narkotikalangere og menneskesmuglere, deriblant en ansatt i nødetatene som tilbyr en politimann stoff.