Outdaughtered
Make Room For Quints
Mot alle odds, får Adam og Danielle femlinger som alle er jenter. Etter fire måneder på intensivavdelingen, får søstrene komme hjem.
Adam er tilbake på jobb, og Danielle må ta seg av barna alene for første gang. Hazel blir syk på sin første dag, og Danielle føler seg overveldet.
Adam og Danielle innser at de trenger et større hjem, men blir stresset av hvor mye det vil koste. Danielle får en god idé i hjembyen sin.
Busby-familien er tilbake og livet er mer kaotisk enn noensinne! Adam og Danielle har hendene fulle med sine 15 måneder gamle femlinger.
Busby-familien kjører til Lake Charles for å hjelpe Mimi med garasjesalget. Danielle og Adam sliter med en vanskelig avgjørelse.