Kate Plus 8
Kate Gosselin og den elskelige barneflokken legger ut på nye eventyr og må takle utfordringer i hverdagen – og nå er hun alenemor.
Kate og barna er tilbake på nye eventyr. Bli med familien Gosselin på aktiviteter i hjemmet og på reiser til nye og spennende steder.