Long Island Medium
Theresa hjelper en mor med å håndtere datterens død. På samme tid er Larry Jr ferdig på college, men kan Theresa overtale ham til å flytte hjem?
Ingen overraskelse?
Larry planlegger en overraskelsesfest på Theresas fødselsdag, men vil åndene avsløre det? Dessuten håper Erna å få kontakt med den avdøde datteren.
Dan og Helen har en privat seanse i håp om å komme i kontakt med den avdøde sønnen Alex. Kanskje det forresten er på tide at Theresa får en assistent?
Theresa skal endre Victorias skoleballkjole når sømmerskens avdøde mann begynner å snakke med henne. Kan Kristine få kontakt med den avdøde søsteren?
Theresa blir bedt om å drive ut ånder, men vil den negative energien til en skeptisk restaurantsjef hindre prosessen? Guttene vil hoppe i fallskjerm.
Renee lengter etter å snakke med sin avdøde venn; kan Theresa få kontakt? Theresa inndrar nøklene når Victoria skraper opp bilen to ganger på en uke.