Sister Wives
Robyn hjelper de andre konene med barna mens Kody og den gravide tredjekonen Christine er på sykehuset. Fødselen er en uke forsinket, så den må kanskje igangsettes på kunstig vis.
Kodys tre koner kjøper en vennskapsring til hans nye forlovede Robyn, mens Kody på sin side arrangerer sin 20. bryllupsdag. Tilgir Meri ham når ingenting går som planlagt?
Kodys fjerde bryllup nærmer seg, og de andre konene hjelper Robyn med å velge kjole, kake og lokaler samtidig som Kody planlegger en reise på fødselsdagen til datteren Janelle.