Para - We Are King
Makin' Para
Fire unge venninner står ved ulike veiskiller i livene sine: Hajra har nettopp kommet ut av ungdomsfengsel, Fanta skal fullføre skolen, Rasaq kjemper for mer selvstendighet og Jazz prøver seg som danser.
We are King
En langer mistenker Hajra, Fanta, Rasaq og Jazz for å stjele stoffet hans og krever kompensasjon.
Hajra, Fanta, Rasaq og Jazz nyter sommeren, mens nesten alt virker normalt, men langeren venter fortsatt på pengene sine.
Hajra, Fanta, Rasaq og Jazz jobber sammen for å betale gjelda si. Et øyeblikk er alt fint, men den samvittighetsfulle Rasaq forstår hvor mye hun har blitt lurt av sin vordende ektemann.
Rasaq går fra forloveden Hatam og finner trøst hos Fanta. Hajra forstår også at hennes forrige forhold var alt annet enn dyp kjærlighet.