Paranormal Lockdown
Old Sweet Springs
Nick og Katrina dykker ned blant åndene på Old Sweet Springs Resort. Hva skjuler seg under overflaten på et sted som pleide å være så idyllisk?
Wildwood Sanitarium
Nick og Katrina drar til Wildwood Sanitarium. Etter at det ble bygd om, har folk følt et mannlig nærvær og opplevd at møbler har flyttet på seg.
Nick og Katrina bruker toppmoderne utstyr til å konfrontere de mørke åndene på et av USAs mest hjemsøkte steder: Bobby Mackey's Music World.
Da Nick og Katrina fant menneskeben under sitt første besøk til Monroe House, trodde de saken var løst. Nå vender de tilbake for en ny undersøkelse.