I denne serien følger vi et av Sveriges favorittpar, Mia og Jesper Parnevik, mens de tar fatt på sin adrenalinfylte og spennende bucket list! Det blir skummelt, personlig, hett, morsomt, tøft og veldig emosjonelt. Vi følger også Mia og Jesper hjemme hos dem i Florida, og når de tilbringer tid med barna og noen av våre mest kjente profiler.