Chapter One
Seriepremiere. Advokat E.B. Jonathan engasjerer Perry Mason til å løse det som kan være tiårets kriminalsak - kidnappingen og løsepengekravet for ettåringen Charlie Dodson.
Mason får uautorisert tilgang til beviser med hjelp fra Virgil, kontakten hans på likhuset. Senere prøver Mason å presse informasjon ut av den urokkelige Drake.
Chapter Four
Mason og Strickland presser Virgil til å assistere med noe litt utenom loven igjen. Birdy overtaler søster Alice til å gi avkall på sitt krav på baby Charlie.
Når rettssaken til Emily begynner, prøver Mason å komme seg gjennom den trøblete starten. Della og Strickland leter etter en forbindelse mellom etterforsker Ennis og Charlies kidnappere.