Peter Crouch: Save Our Beautiful Game
Nå som opprykk er mulig, må Peter oppgradere anlegget til Dulwich Hamlet eller risikere å kaste bort all jobben laget har lagt ned.
Klubben får en hard kamp med å fornye leiekontrakten. Et følelsesladet besøk hos Bury gir motivasjon til starten på Peters kampanje.
Peter opplever at Dulwich Hamlets hell snur brått. Klubben får kongelig besøk av selveste prins William!
Det er et historisk øyeblikk når klubben er vertskap for den første kampen som spilles av et lag med transkjønnede kvinner. Peter forsøker å finne en permanent treningsbane.