PI Meena
En ung privatetterforsker blir øyenvitne til en trafikkulykke. En ung mann blir truffet av en bil i stor fart. Skjer hele tiden. Eller gjør det det? En eksistensiell tilknytning til hennes vanskelige fortid og moren til den døde mannen driver henne til å etterforske ulykken. Verden prøver å feie den under et tykt teppe. Men når ulykken peker på en utrolig bioterror-plan, må unge PI Meena kjempe.