Privileges
I håp om en siste sjanse til forsoning, begynner en ung innsatt å jobbe på et luksuriøst hotell i Paris, preget av hensynsløse ambisjoner og svik.
Hotelleierens datter Reem ankommer med sin forlovede Mark, som er målet for Adèles hemmelige oppdrag fra Édouard.
Det trues med streik, og Édouard ber Adèle spionere på kollegene sine, samtidig som hun finner ut hva Mark har å vinne på ekteskapet med Reem.
Édouard og Amal vil forsøke å stoppe Mark, og Adèle trekkes inn i Reems indre krets på bekostning av sitt forhold til Déborah og Yak.