Professionals
Milliardæren Peter Swann har planer om å underlette kampen mot globale sykdommer ved hjelp av en satellitt. Men når satellitten eksploderer, mistenker han at prosjektet har blitt tuklet med.
Snipe Hunt
Når en satellitt som skal redde liv i kampen mot globale pandemier eksploderer, ansetter Peter Swann sikkerhetseksperten Vincent Corbo og teamet hans for å undersøke saken.
Entanglements
Peter ansetter Vincent og teamet hans som livvakter, mens de gransker hvem som står bak angrepene. Når de oppdager at hans datter Jane er savnet, blir de tvunget til å komme opp med en risikabel plan.
Zora går bak ryggen på broren, mens Peter og Grace kunngjør en ny oppskytingsdag for neste satellitt. Angrepene fortsetter, og Vincent blir innhentet av fortiden.
Under en veldedighetsgalla for Panacea-prosjektet konfronterer Peter søsteren. Vincent blir satt under press, og Grace blir kalt ut på et farlig oppdrag før gallaen ender i katastrofe.
Peter innser hvor langt Zora er villig til å gå, og tyr til desperate tiltak for å stoppe henne. Vincent prøver å overbevise Peter om at det er en dårlig idé å reise til Afrika.
Vincent og Peter ankommer Kongo, men Grace har forsvunnet. De legger en plan for å redde henne, mens agenten Kurt Neumann når Afrika for å konfrontere Vincent.