En motivert kvinne får i oppdrag å rydde opp i en argentinsk fotballklubb som herjes av vold og korrupsjon blant supporterne sine.
En av Ferroviarios fotballsupportere blir knivstukket under en viktig kamp, og vennen hans er ute etter hevn. Aktivisten Diana får et jobbtilbud.
Diana iverksetter endringer blant stadionets sikkerhetsstab, og Marios modige handling vekker Fabiáns oppmerksomhet. Santiago ber Lomito om å forhandle med Sosa.
Lomito og Diana havner i en konfrontasjon, og spenningen tilspisser seg mellom fotballpøblene og Ferroviarios sikkerhetsteam. Mario prøver å gjøre faren sin til lags.
Fabián kommer med et tilbud, men Cardosos voldelige atferd truer med å ødelegge freden. Treneren presses til å la Gabriel spille, og Mario drar på sin første kamp.
Diana leter etter noen som vil anmelde Lomito og gjengen hans, Camila bekymrer seg for Mario, og Paula og Gabriel flørter med hverandre.
Cardoso hevder at Santiago hjelper fotballpøblene, og Diana blir sjokkert av måten klubben drives på. Lomito er ute etter styreledervervet, og Rafa er sjalu på Mario.