The Mind Behind Power
Introspection
Etter innsettelsen av pasienten sin som Argentinas president blir psykolog Marcos presset til å få presidenten til å trekke seg.
The Price of Power
Med sin nøkkelrolle i avsettelsen av Víctor må Marcos sabotere presidentens terapi med den nye psykologen for å vinne ham tilbake.
Straks Marcos får Víctor tilbake som pasient, krever Lauren privat informasjon om presidenten for å kunne angripe hans svakheter.
Marcos isolerer Víctor fra hans indre krets og får ham til å tro at Luciano planlegger å forråde ham og stille til valg som president.