Rap Battlefield
León og Rafaela vil bli en del av freestyling-verdenen. Sammen triumferer de over konkurrentene og overvinner sine personlige hindre. Andy hjelper dem å navigere de sosiale nettverkene.
León vender tilbake til Buenos Aires etter å ha stukket av hjemmefra. Han gjenforenes med barndomsvennene Rafaela og Andy. De drar på rapbattle, og León blir revet med og vil konkurrere.
A Fly in a Spiderweb
León møter Elche, som hjelper ham med rimene hans. Andy har et jobbintervju, men er nervøs for hvordan han fremstår. Rafaela finner ut at León meldte henne på, og blir sur.
Rafaela og León får delta i undergrunnsbattles, og blir stadig mer tiltrukket av hverandre. Trama inviterer León til å øve. Første battle nærmer seg, og León sliter med å komme dit i tide.
León finner ut at Matías trues av folk han skylder penger. Moro holder Andy tilbake på kontoret, og det blir stygt. Det er tid for siste battle, og Rafaela og León kysser lidenskapelig.