Take Note
Begynnelser
Konkuransen setter i gang, og alle deltagerne får i oppgave å finne en unik måte å introdusere seg selv for verden på. Drea og Jaxon må lære reglene Take Note-deltagerne og familiene deres må følge.
Når en annen deltager forteller Calvin at Sidney og Miles går bak ryggen hans, må han slutte å være mistenksom og lære seg å stole på de nye Take Note-vennene sine, og på sine egne instinkter.
Etter ukevis i isolasjon på hotellet, har Calvin tilbragt for mye tid med familien. Enda verre er det at det er duett-uke, og han må jobbe med Noah.
Det er folkemusikkuke, og Calvin sliter med å finne meningen i musikk skrevet lenge før han ble født. Reggie prøver å lære ham bakgrunnen for folkemusikken.