Reasonable Doubt
Jax Stewart, den mest briljante og fryktløse private forsvarsadvokaten i Los Angeles, sjonglerer jobb, familie, venner og et komplisert privatliv mens hun trosser rettssystemet ved hver eneste mulighet hun får idet hun står overfor en potensiell høyprofilert klient og spøkelsene fra fortiden sin.
Jax må bestemme hvorvidt hun skal påta seg en høyprofilert mordsak for en klient som avviste tjenestene hennes. Samtidig venner Jax og Lewis seg fortsatt til sin nye situasjon, mens Damon dukker opp igjen i den virkelige verden.
Som Braydens nylig utnevnte forsvarsadvokat, dykker Jax og teamet inn, og gjør seg klar for den innledende høringen. Lewis og Jax kommer sammen for å hjelpe Naima. Damon og Jax bestemmer seg for å være venner etter at hun hjelper ham med et problem.
Jax og teamet fokuserer på juryutvelgelse. Når Jax’ far kommer til byen vender Jax seg til Lewis for hjelp, men finner lindring fra en ny venn.
16 år tidligere møter vi en kvikk Jax i hennes dager som offentlig forsvarer når hun treffer Damon for første gang.
Jax og Damons forhold går til et nytt nivå. Men Jax er fokusert på starten av Braydens rettssak da hun føler at Brayden holder tilbake viktig informasjon.