En helsprø komedie som omhandler de surrealistisk uheldige livene til Mordecai og Rigby, to parkvaktmestere som kjemper en daglig kamp mot sjefen sin, regelrytteren Benson!
Bare sett ut stolene
Mordecai og Rigby blir distrahert da de skal sette ut stoler til et barneselskap og frigjør et monster som ødelegger hele Parken.