Rematch
"Rematch" forteller historien om "menneske mot maskin"-kampen mellom Garry Kasparov og IBMs supercomputer Deep Blue.
Det er århundrets oppgjør: Garry mot Deep Blue, som analyserer 200 millioner trekk i sekundet.
Garry har forsvunnet og konfronterer fortiden sin. Klarer Helen å anspore Kasparovs ego og få ham tilbake?
Alles demoner kommer igjen til overflaten. Garry må luke ut hva som er ekte og ikke. P.C. mister kontrollen.