Remee Og Mathilde
For the first time ever, hit producer Remee and top model Mathilde Gøhler invite us into their glamorous lives.
Mathilde has landed a modeling job for a major advertising campaign in London, and Remee travels with her to keep an eye on their daughter Kenya.
Mathilde and Remee have more time to enjoy each other's company as Kenya starts preschool, and the couple goes on a romantic vacation to Sardinia.
Remee is not the only one who loves to hang out at the Arch nightclub - his daughter Emma also parties there, much to Remee's dismay.
The whole family has planned a special VIP trip to Disneyland Paris where little Kenya is excited to hug all the Disney stars.