Reply 1988
Følger livet til fem familier som bor i samme gate i nabolaget Ssangmundong i Seoul. Et nostalgisk tilbakeblikk på året 1988.
I Seoul i 1988 tilbringer Deok-sun dagene sammen med barndomsvennene sine og øver på rollen hun har i åpningsseremonien i OL.
Det blir fest i nabolaget etter Choi Taeks siste seier. Deok-sun og Dong-il sørger over tapet av en av sine kjære på forskjellige måter.
Bo-ras deltakelse i farlige studentprotester gjør Dong-il urolig. Sun-young vil vise moren sin at hun har det bra, til tross for at det ikke stemmer.